Alla har väl några speciella märken som man gillar extra mycket, som helt enkelt lyckas skapa kläder i ens egna stil. Ett av de märkena är för mig Alexander Wang! Han är en av mina förebilder och har lyckats bygga upp sitt märke så himla bra. Han gick först på den kända modeskolan Parsons i New York, men hoppade sedan av och gjorde sin första egna kollektion. Nu är han 30 år och redan världskänd! 
 
Hans design står ju mest för svart och mörka eller "rockiga" färger. Jag gillar att han blandar sina stilar lite ibland, mellan rockigt och stilrent/casual. Så himla snyggt och här ovan ser ni mina två favoriter ur förra kollektionen! Väskan tycker jag är så himla snygg och lite annorlunda från hans klassiska Rocco väska med nitar på undersidan, den här är mycket mer min smak!
 

1 kommentarer

MATILDA

06 Jan 2014 17:10

väldigt snygg!

Svar: Ja visst är den! :)
fashionsociety.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej