Har ni sett nya TOS kollektionen? Nästan allt är ute nu och jag tycker verkligen ni ska kolla in det. Jag var på förhandsvisning i Augusti förra året och kan lova att det är riktigt mycket fina kläder och detaljer. Ni har säkert inte missat att det är mycket ljust i vår och ToS kör med en del kalla, ljusa färger i blå, lila blandat med mycket svart såklart! Det är fortfarande klassisk Tiger stil och jag vet inte om det bara är jag men tycker dom blir bättre och bättre för varje år! Kanske är för att man vänjer sig vid stilen?
 
Hur som helst! Jag beställde två plagg, en mönstrad kjol och en svart tjocktröja och de kommer inom en vecka. Så tagg!! Ångrar lite att jag inte valde mer eftersom jag hade värsta läget med allt framme, men men. Är riktigt sugen på den långa trench coaten, så snygg! Annars är det väldigt mycket fina mönster, de har ett tema med b&w stripes och det anställde de faktiskt en konstnär för att göra så det är mycket work bakom detta. 
 
B&W mönstret som kommer i byxa, topp & jacka tror jag. Kanske klänning också.
En jättesnygg kappa som sitter perfekt! Den är riktigt snygg och vem som helst ser ut som världens fashionista även om den ser lite tråkig ut på bild. I verkligheten är den supersnygg och satt som ett smäck. Varför köpte jag inte?
 Perfekta tröjan för att passa in på storstadens heta gator och shortsen i samma mönster under.
Jättesnygga shorts och ett hett tips att investera i. Mönstrade shorts kan man matcha till en basic tjocktröja på våren med bara ben. Très chiicc!! Har för mig att kjolen jag betällde är i ett liknande mönster!
 

Vad tycker ni? Kolla in hela kollektionen + herr på www.tigerofsweden.com/se
 
 
 
 

4 kommentarer

Knaperbloggen

15 Feb 2014 18:58

jättefina mönster!

Linnéa Alpsten

17 Feb 2014 12:24

Så läckra plagg!

Amanda

18 Feb 2014 23:02

älskar jackan! så snygg!

dite

19 Feb 2014 21:35

åh jackan var ju hur snygg som helst!

Kommentera

Publiceras ej