Jag tycker själv det är rätt tråkigt att bara läsa om Fashion Week så jag skippar att uppdatera om det 24/7. Här kommer bara en kort återkoppling till vad jag skrivit om tidigare!

Geometriska Mönster

Jag följer alltid min egna känsla och måste erkänna att jag ibland tvivlar på mig själv så det är så kul ibland att få kredit på att andra håller med. Jag skrev för lite mer än en månad sen om att jag tror geometriska mönster kommer bli inne i vår, och jag hade helt rätt! Kändisar som Olivia Palermo, Paris Hilton osv har jag sett följa denna trend och nu även en hel del på Fashion Week. Ibland måste man välja sig vid något och nu har jag gjort det och älskar denna "stil"! Senast såg man från Milano FW Fausto Puglisi's design som var full med geometriska mönster. Det är så lätt att bli inspirerad av en sån här trend och kunna skapa själv eftersom det är så generellt uttryckt och svårt att skapa feel! Gå efter känsla, alltid!

Fausto Puglisi
Från Paris' instagram ser man också att hennes mode har spår av de geometriska mönstrena.. Det är jättekul att följa PH för hon bär ofta ganska nya eller okända designkläder som man kanske inte kännt till innan.

Chiara Ferragni 

Kommentera

Publiceras ej