Typiskt mig att lämna bloggen med massa deep inlägg i några dagar.. Nu är jag tillbaka!
 

Jag har alltid gillat Hunkydory men det har varit lite av ett mainstream märke. Det betyder inte att jag ogillar deras design men ett tag kändes det så opersonligt. Har liksom hållit mig borta från dem haha men nu var jag inne och kollade på deras vår/sommar nyheter! De var verkligen jättesnygga, blev helt fast!! Det började med att jag såg Sania Claus bära två av deras pälsjackor och då bestämde jag mig för att kolla in, men hittade tyvärr inte jackorna där.. Här är några plagg jag gärna köper:
 
 
Det här är absolut min favorit. Så himla snygga och ni har väl inte missat att det är rosa till våren. Jag älskar att ha en mönstrad underdel till en snygg bas överdel. För tillfället letar jag efter mönstrade byxor då det är lite kallt att gå runt i shorts hehe. Tips?
 
 
Snyyggaa tjocktröjor som vanligt. Jag älskar sweater's i nån basfärg för de går att bära till allt nästan. Enkel outfit med svarta jeans, kjol eller såklart mönstrade byxor
 
Från Stockholm FW, jag verkligen älskar jumpsuiten och sen när blev de såhär, glamourösa..? Det är så stilrent och trendigt!! Inte alls lika mycket nitar och mörka, kalla färger som förr. Så snyggt!! Älskar byxorna till höger även om de är lite standard men jag förstår inte riktigt.. Kommer dessa produkter också säljas och i sånna fall varför är de inte med i deras kollektion? Såldes dessa produkter på ett annat sätt eller är det F/W?? Blir så förvirrad hehe

//Plaggen på första bilderna finns i alla fall på hemsidan nu eller snart. Just nu är det dessutom fri frakt i samband med att alla hjärtans dag kommer upp. www.hunkydory.se // 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej