Hej bloggisen! För variationens skull tänkte jag tipsa lite om vilka modebloggar jag läser.
 
Isabel Adrian
Om det är pengar eller sinne som får henne att klä sig så snyggt vet jag inte, kanske båda. Isabel lyckas i alla fall alltid lägga upp snygga och väldigt inspirerande inlägg med outfits. Hon bor ju dessutom i Los Angeles med världens sötaste döttrar (och SHM Steve Angello) och ni kan läsa hennes blogg HÄR.
 
Chiara Ferragni (The Blonde Salad)
En av världens största modebloggerskor! Hon är jätteduktig och skriver bloggen på engelska och italienska, då hon är italienare. Varje outfit hon lägger upp är väldigt kreativ och hon är dessutom jättevacker. Finns massor av fina bilder med hög kvalité, men trots det har jag verkligen fastnat för den här bilden och tycker den är så uttryckfull. Hon har inte alltid har min klädstil men jag tycker det är intressant att följa hennes blogg och ibland får man en hel del bra tips! Bloggen hittas HÄR
 
 
Chloé Schuterman
 En av Sveriges mest välklädda och snyggaste ungdom? Yes indeed!! Hur avis kan man inte bli på henne? Klär sig skitsnyggt och de flesta kläderna är i samband med hennes mammas butik Nathalie Schuterman! De flesta vet säkert vem Chloé är och hon har blivit riktigt stor inom bloggandet nu när hon har en podcast med Nicole Falciani! Började följa hennes blogg för något år sen när några i min klass hade en intressant diskussion om henne och vilka som kände henne och hur snygg hon var. Haha. Vi har väldigt lik klädstil så därför är hon en stor inspirationskälla för mig!! Läs mer HÄR 
 
Det var de bloggar jag läser mest och får min mesta inspiration ifrån! Kanske ganska självklara val men om ni inte känner igen någon av bloggarna tycker jag att ni ska kika in. Dessutom får jag jättemycket inspo från att bara kolla på främmande folk på gatan, eller i filmer. Det behöver inte ens vara high-fashion liksom. Sen läser jag förstår Kenzas också men kändes ganska dumt att ens ta upp det, hehe! xoxo
 
 

1 kommentarer

Emilija Romaite - Träning&Hälsa

05 Jan 2014 13:50

vilka bra tips :)

Svar: Tack, vad kul att du gillar dom! :)
fashionsociety.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej