Jag älskar Sex & the City! Så himla mysig serie, perfekt att sätta på ett avsnitt lite då och då när man vill få "New York Gal" känslan typ. Har sett alla avsnitt, de flesta två eller ibland tre gånger. Vad jag älskar så mycket i Carrie är att hon är en så klassisk Manhattan tjej, hon spenderar hellre pengar på mode och skor än sin hyra, oftast ser man henne med en cigarett hållandes lite elegant i handen och ibland en flaska öl. Simple as that. Ett avsnitt jag kollade på igår (aka kl 4 imorse innan jag gick och la mig) är "Hot Child in the City". Jag älskar i princip allt med det avsnittet, förutom att Big inte är med. 
 
Ta bara några minuter och kolla på denna underbara outfit Carrie hade:
 
 
 
 Jag älskar Carries outfits. Hon håller det ofta så himla classy och snyggt. Så ibland kommer hon med nåt helt oförutsägbart och det blir helt fabulous. Trots att denna outfit ser ganska casual och ihopslängt ut, kolla hur noga genomtänkt det är med att byxorna ska matcha blusen. För att inte nämna att ingen kunde bära 90´s mode bättre än ms Bradshaw. Lite diskret Chanel märket som visar hur feminin och NYC chic hon är. 

Kommentera

Publiceras ej