Jag försöker vara ganska kreativ och kommer alltid på nya sätt att njuta av min vardag. Haha nej men jag är sån som när jag pluggar skriver i skrivstil, noga struktur och helst olika färger. Att måla och teckna har alltid fått mig mer avslappad och får vad som helst att kännas roligare, tex skolan. 
 
Nu tänkte jag dela med mig av ett tips när man håller på att bestämma vad man ska ha på sig för kläder. Om man har lite tid över, kanske en kväll innan man går och lägger sig eller bara vill slappna av brukar jag skissa upp outfits! Kanske till nästa dag, ett speciellt event eller något random bara. Vanligtvis lägger man väl oftast upp grejerna men det här är ett kul sätt att fördröja tiden och slappna av! Man får en tydlig överblick hur det ser ut och dessutom kan man testa sig fram, komma med egna idéer och kanske addera nån snygg accessoar, tex brillor eller klackar. 
 
Man måste ju inte direkt vara värsta konstnären, det är som sagt något jag gör mest för att slappna av och för jag tycker det är kul att måla! Man kan testa sig fram, leka lite designer och bara va très chic liksom haha. Gjorde den här skissen på typ 3 min med vanlig blyerts liksom.. Inget mästerverk som ni ser men det är kul, bara genom att göra en sån här simpel skiss. Till mitt försvar var det typ en månad sen jag skissade senast så känner verkligen att jag borde ta upp det igen!! 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej