Något som är riktigt snyggt är långa kappor. Inte över-rumpan långa kappor, utan riktigt låånga under-knäna kappor. Det kan verka lite slafsigt och i början reagerade jag lite men det är så otroligt snyggt!! Jag tror det kommer bli en trend i vår för dem som vågar! Kappor överhuvudtaget är ju superinne så varför inte satsa! Det ger en lite dreamy, bohemisk och jättechic look! Det gäller att matcha rätt, varför inte bara ha den vilandes på axlarna? Så kvinnligt och trendigt. 
 
 
Hunkydory och Kenza Zouiten i Tiger of Sweden
 
 
 
 

4 kommentarer

Patricia Karlsson

10 Feb 2014 19:30

Hejsan! Jag driver en blogg som är EMOT näthat och mobbning..
Min NÄTHAT´s blogg uppmärksammades av tidningen och storbloggerskan KISSIE.

Jag fick ett mail av en NORSK läsare som ville dela med sig om sin högstadietid som utsatt. Detta gör mig verkligen ledsen! Att någon människa kan behandlas så himla illa.
Kan lova dig att inget öga är torrt efter detta inlägg.
Läs hela historien på bloggen.

http://patriciakarlssons.blogg.se/2014/february/en-rorande-historia-2.html

ANNNAIZ

10 Feb 2014 20:15

Härlig blogg! :)

Linnéa Alpsten

11 Feb 2014 13:35

Så snyggt :D

MATILDA

11 Feb 2014 15:01

snyggt!

Kommentera

Publiceras ej