Lite sent men har haft så mycket i tankarna senaste dagarna haha. Hur som helst var det ju Paris Fashion Week förra veckan! Tänkte först uppdatera er från the Runway. Det är ju hur mycket som helst, men här är mina favoriter och "the highlights." 
 
Alexander McQueen
 
Vissa satsade mer på att imponera kanske.. Det är kul hur vissa snackar om att modet är konstigt och makes no sence, men det handlar inte alltid om att göra de snyggaste och trendigaste outfitsen.. Ville bara uppmärksamma den här minst sagt speciella designen.. Ur AMQ ser vi i alla fall en hel del mönster!
 
Balenciaga
 
 Vårens kollektion tycker jag blev riktigt bra! Mycket ljusa och kalla färger, klassiskt Balenciaga med hårda kanter och metalldetaljer, men på ett mjukt sätt. 
 
Céline
 
 Céline kör med lite nya riktningar, mycket personliga mönster och det märks att allt är genomtänkt. Bold och graffiti inspirerat!
 
Chloé
 
 Chloé fortsätter med sina mjuka drag, feminint, casual och lite business. Haha, allt i ett. Jag älskar verkligen Chloé för det är så personligt och alla kläder är verkligen noggrant genomtänkta. Lite "boyish" med långa, slappiga chiffong toppar osv.
 
Isabel Marant
 
En av mina favoritesigners och ingen besvikelse nånstans!! Denna kollektion innehåller mycket ljust och främst rosa som går mot svart och grått spets. Riktigt snyggt och fortfarande rock och klassiskt Marant franskt chic.
 
Saint Laurent
 
Bäst till sist!! Att jag älskar SLP vet ni redan vid det här laget och inget undantag här.. De fortsätter med mycket svart och rockiga detaljer. Kavajer, hårda linjer och läder är vad som gäller för Saint Laurent! Som alltid väldigt herrinspirerad, med en feminin touch. 
 
Next up får bli streetmodet under FW! Gud vad jag blandade in engelska ord i det här inlägget.. Försöker undvika det men svenskan har inte så mycket uttrycksfulla ord hehe.
 



 
 
 

Kommentera

Publiceras ej