Har varit förkyld senaste veckan men eftersom vi haft så mycket i skolan har jag varit tvungen att lägga all kraft jag har åt det och den fritid som blir över får jag lägga till att få mer energi. Haha så har knappt haft nån tid över alls! 

Nu är det äntligen helg och eftersom jag är sjuk får jag inte umgås så mycket med kompisar så instället ska jag på en sofisticated middag på Östermalm med tråkiga gamla familjekompisar. Det blir säkert skoj och vi ska diskutera Paris iaf, eftersom jag åker dit snart men mer om det sen.

Här är lite tips på formella och snygga detaljer man kan klä upp sig med under en sofistikerad afton som denna. xx
Klassisk Givenchy bag, som aldrig går ur stil, denna skulle jag gääärna velat gå runt med ikv.
Eller varför inte en Fendi 2Jours, det här är Olivia Palermo's exempel med initialerna OP
En riktigt snygg Isabel Marant jacket som funkar till allting.
Roberto Cavalli printed leggings.. Ja ni vet vad jag tycker om mönster och dom här är bara för coola.

Lite blandade statement detaljer/klädesplagg som man kan matcha lite hur som helst, kanske inte alla med varann men det går faktiskt också. Kanske inte två väskor under en afton. Au revoir 

Kommentera

Publiceras ej