Här är lite blandat från Balenciagas nuvarande säsong och kommande säsong. 

PROS

Vet inte exakt när den kom ut men detta är en av de nyare modellerna, såå lyckad! Märket har fått lite av en "teenage-mark" senare åren med tonårskändisar som gått runt i de färgglada väskorna med nitar. Denna väska är verkligen 2.0 och ger en mer exklusiv och unik känsla. Den finns även i mini och jag som tycker mini modellerna är så underbara, älskar den modellen också! 


Ja, som sagt älskar jag minisarna. Visst är dom söta?! Denna är riktigt fräsch och en mattare variant. Man kommer bort från alla metallnitar och hårda detaljer men fortfarande lite uppiffande och kvarhåller den klassiska Balenciaga standarden.

CONS


Tycker sällan den här modellen går hem över huvud taget. Vet inte exakta måtten men oftast är dom ganska små och då tycker jag att det bara känns obehagligt. Man får knappt plats med nånting på grund av formen, snygga hobos ska vara stora som man enkelt kan kasta över axeln. 

Man försöker fortfarande skapa nåt annorlunda fast fortfarande med basdragen, tycker inte det blev alla lyckat tyvärr.



För det första måste jag bara påpeka färgen, det ser ut som urblekt rosa och kommer knappt matcha till ens svart. Jag tycker inte väskan i sig är helt katastrofal men blev besviken över att den inte fanns i svart. En väska (eller något överhuvudtaget) blir alltid ett säkrare kort i svart och matchar till allting! 
xx

Kommentera

Publiceras ej